Реклама

петък, 7 ноември 2008 г.

Защо Бургас не е сред най-добрите за живеене градове?

Защо Бургас не е сред най-добрите за живеене градове?

С това заглавие отгоре, веднага си казваш – явно тоя е от онези нихилисти, които никога, от нищо и от никой не са доволни и сега ще избълва куп плювни по адрес на властта. Поне така биха постъпили повечето бургазлии, с които контактувам, а и онези, които редовно и съвсем заслужено протестират пред сградата на Общината.

Аз обаче съм доволен. От това, че съм бургазлия. От това, че Бургас нито е прекалено голям, за да се загубиш в него, нито пък е прекалено малък, за да ти е скучно. Доволен съм от това, че с най-близките ми приятели съм неразделен от първи клас. От това, че баща ми, неговия баща, баща му и неговия баща също са били бургазлии. Както и от факта, че такива са и съпругата, и синовете ми.

Доволен съм и от управлението на града. Защото смятам, че осъзнавайки ниското ниво на компетентност на днешните бургаски управленци, бургазлии може да се усетят най-накрая и другия път да не ги изберат. Което, със сигурност, ще накара и избирателите да се чувстват доволни.

Доволен съм от свръхмалоумните решения, които Общинският съвет често приема по предложения на „Атака”. Защото знам, че повечето бургазлии недоволстват от тях. И е съвсем естествено да се възмущават, понеже тези решения касаят предимно въвеждане на всевъзможни ограничения и забрани, каквито нямаше и по тоталитарно време. Като например хоро пред дома на младоженката в сватбения ден. Стара българска традиция, ама вижте им пишман-съветниците. Има ли кой да помисли малко?!

Доволен съм, че др.Валери Симеонов, дошъл от далечно долночифлишко село и успял да изманипулира бургазлии да го изберат за председател на Общинския съвет, спазва предизборните си обещания да действа „безкомпромисно”. Наистина го прави! Първо се опита да съсипе дребния бизнес на сума ти народ, а после съвсем безкомпромисно си напазари апетитен общински парцел. Сега имал мерак да става председател и на Народното събрание. Аз пак съм доволен - току-виж догодина сме се отървали от него и града тръгнал напред. Горко и на държавата, обаче!

Бих могъл да посоча много гафове, но няма! Нека всички знаят, че в Бургас се случват само най-хубави неща. Но най-доволен съм от това, че в този мандат не съм общински съветник. Едно, защото там не се толерират и допускат идеи и предложения, не произлезли от „Атака”. И друго, защото съставът и действията на бургаският Общински съвет дотолкова са компрометирани пред бургазлии, че трябва или да имаш икономически интереси, или да си мазохист, за да стоиш вътре.

На всичко отгоре медиите и тази година направиха анкета, съответно и класация, в кой български град се живее най-добре. Бургас не само, че пак не е в призовата тройка, ами не се е и помръднал в сравнение с миналата година. Даже Русе(?!) са ни изпреварили! Това вече няма как да го скрием. Хванаха ни по бели гащи! С малко жълто по тях.

Автор: Георги Дракалиев, News24.bg

Ако статията ви харесва може да гласувате за нея ТУК

Още Новини