Реклама

вторник, 28 септември 2010 г.

Резнаха пушачите и от тютюна за пушене

Резнаха пушачите и от тютюна за пушене

От догодина пушачите които са минали на тютюн за свиване на цигари ще трябва да плащат по висока цена (Виж Тук), което ме навежда на мисълта, че ще се заформи контрабанда с невиждани размери, защото най-евтини ще си останат нелегално внесените цигари.

Колкото и да ми се иска да вярвам, че все пак хората ще се бръкнат по-дълбоко в джоба за това удоволствие толкова не ми се и вярва (Виж Тук) . В крайна сметка пак ще има загуби от невнесени акцизи и данъци за държавата в това число и за нас, но някои ще си гушкат прилична пачка, защото аз не пуша, но в последно време не съм видял някой мой познат, който да пуши нормални български цигари купени от магазина.

Мисля, че данъците може още да се вдигнат :) , така легалните производители на цигари тотално ще загубят българския пазар ...