Реклама

понеделник, 20 юли 2009 г.

20 фрази, които наистина могат да вбесят нежната ви половинка

20 фрази, които наистина могат да вбесят нежната ви половинка

Сигурно сте си давали сметка, че с някои фрази може да ядосате доста нежната си половинка.
Изброил съм някои, които трябва да избягвате за да няма по сериозни последици и натяквания за в бъдеще :) .

1. Не наистина, тази седмица не ми остана време да забележа, че си с друг цвят коса ...
2. Наистина харесвам приятелката ти. Ако знаеш какви мисли с нейно участие ми се въртят из главата ...
3. Естествено че няма да се напивам тази вечер, най-много 5-6 аперитива ...
4. Тези кални стъпки не са мои ...
5. Колко ти отива тази прическа - много приличаш на майка ми ...
6. Хубаво готвиш, но мама готвеше това ястие по друг начин ...
7. Тази вечер ще прекараме само двамата пред телевизора. Ще дават един интересен мач ...
8. Ами пръднал съм, голяма работа ...
9. Опсс пак се оригнах без да искам ...
10. Утре няма да стоя цяла нощ пред компютъра ...
11. Естествено е че теб те уважавам повече от колата си ...
12. Нека и двамата си дадем пълна свобода за известно време ...
13. Бившата ми(жена, приятелка) го правеше по-добре от теб ...
14. Пак ли ще идва майка ти ...
15. Не казвам, че си мързелива, но ...
16. Навик ми е, какво да направя ...
17. Тази рокля ти стои много добре, но не мисля, че можеш да се покажеш с нея навън ...
18. Само да си подстрижеш косата ...
19. Не, не ревнувам, просто не мога да търпя ...
20. Мисля понякога за нея, но ти си ми най-голямата любов ...

Гласувай за статията ТУК