Реклама

събота, 26 март 2011 г.

Гнусните реклами по телевизиите продължават

Гнусните реклами по телевизиите продължават

Преди доста време бях писал за няколко реклами, които ни действаха повдигащо по време на вечеря или просто при похапване. За известно време те бяха спрели, но сега отново се появи подобна, не по-малко противна такава. В новата реклама на паста за зъби пак се виждат кървави храчки, които няма как да не ви отвратят. Дали това е посланието на рекламата не съм сигурен, но със сигурност това е точно което постига.

Интересно ми е какви пичове могат да измислят подобно нещо. Сигурно си разбират от работата, но и аз мога да спомогна за тяхното творческо развитие в бъдещи реклами. Например ако рекламата е за "запек" или "разстройство" в техния стил ще бъде много добро решение да покажат за какво точно става въпрос при приемане на хапчетата. Примерно преди пиене на хапчетата да покажат какви са изпражненията и какви точно са след техния прием. Мисля, че така ще придобием по-добра представа за нашите фекалии и как точно ще ни помогне въпросното хапче. Иначе не се хранете докато гледате предложението ни за реклама, че може пак да пребягате до тоалетната, но не по-голяма или малка нужда.

2 коментара:

DaveG каза...

http://www.youtube.com/watch?v=0LwwXm9xn6U

Тази за мен е най-бруталната! :D

Кръстник Дроселмайер каза...

И кое по-точно му е бруталното, че не разбрах?
Това, че споменават ужасяващите думички "хемороиди" и "анален" ли? Боже, колко лицемерие има по тоя свят! Какво, да не споменаваме въобще някои части на тялото ли?!