Законът за младите шофьори е една голяма недомислица ...
От известно време чета статии в които се съобщава как ще ограничат младите шофьори.
Всичко хубаво ама ми е чудно как определят кой е млад шофьор и кой стар?
За пример аз имам добър приятел, който има книжка от 15 години и тази година направи своите първи 1000 километра с "новата" си кола. Имал някакъв страх човека и не е карал кола от както е взимал свидетелството си за правоуправление.
Това ме навежда на мисълта - колко стар шофьор е човек, който има книжка от 15 години а няма карани и 1000 км. ?
В този ред на мисли се сещам за друг мой познат, който има книжка от близо година и половина и има навъртени 60 000 км. , работата му го изисква.
Направете си изводите сами ...
Нека аз ви улесня - не са виновни младите шофьори а курсовете , които ги правят шофьори.
Според мен курсовете са една парлама в която новите шофьори не получават нужната подготовка, умения и практика и излизат неподготвени на пътя.
Въпросът ми е - Защо трябва да страдат добре подготвените млади шофьори за сметка на тези, които дори името не могат да си напишат правилно а какво остава да научат и кой знак какво означава ...
Гласувайте за статията ТУК
Реклама
събота, 25 април 2009 г.
Законът за младите шофьори е една голяма недомислица ...
Етикети:
автомобили,
България,
закон,
КАТ,
курсове,
млад шофьор,
млади шофьори,
мотоциклет,
МПС,
простотия,
стаж
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
0 коментара:
Публикуване на коментар