Реклама

четвъртък, 23 април 2009 г.

10 твърдения, които ме карат да се усмихвам тъжно ...

10 твърдения, които ме карат да се усмихвам тъжно ...

1. Няма икономическа криза в България :) - то икономическа криза имаше в България още преди да се разрази в целия свят ама айде :) ...

2. Няма мафия в България - и за това съм сигурен че е така :).

3. Корупция в България няма - без коментар :) .

4. Блогърите пишат простотии - то и депутат или министър рядко ще каже нещо умно, но те са с имунитет :).

5. Имаме идеално работеща здравна каса - мнозинството от българите са много доволни от нея :).

6. Имаме идеално работеща полиция като всички граждани са добре защитени - отвличания, износ на жива плът, поръчкови убийства, наркотици, организирана престъпност и т.н. и т.н. не съществуват като понятия в нашата страна :).

7. Пране на пари също никога не е имало в тая България :).

8. Всички хотели по морето са построени от честни бизнесмени спестявали пари от закуските си а който е спестил повечко си има и лъскава яхта :).

9. Не съм чул също някоя личност да се измъкне безнаказано от българското правосъдие благодарение на познати, роднини или в краен случай с пари :).

10. Също така не съм чувал някой да плаща за гласове по избори и изборен туризъм :).

Гласувай за статията ТУК