Реклама

неделя, 14 септември 2008 г.

Петте грешки на Господ или има ли нещо общо между всички Golf-аджии ?

Кои са петте най-големи грешки на Господ и има ли нещо общо между шофьорите управляващи Фолксфаген Голф, било то единичка, двойка, тройка, четворка или петица?

За начало нека ви споделя една загадка, която наскоро мой познат ми разкри.
Попита ме знам ли кои са най-големите пет грешки на Господ. Естествено всички мои предположения бяха отхвърлени. След няколко десетки мои налучквания той склони да ми ги разкрие :).
Какви мислите, че бяха тези големи грешки?
Ето ги и тях - Най-големите грешки били че, Господ е създал:
1. Wolkswagen Golf 1
2. Wolkswagen Golf 2
3. Wolkswagen Golf 3
4. Wolkswagen Golf 4
5. Wolkswagen Golf 5 :).

Отначало много ме развеселиха неговите отговори, но те ме накараха да се замисля.

В съзнанието ми се бяха запечатали десетки ако не и стотици изцепки на шофьори упавляваши въпросният автомобил, като в повечето от тях те са били предпоствка за ПТП (няма да споменавам конкретни случаи). В градски условия определено могат да избиват комплески ( то кой не може да кара със 70 или 80 км/час, както правят те ), но нормалните хора си шофират разумно а те не.
А когато излезнат на магистралата стават най-невзрачния автомобил, който се мъчи да се вмести в движението (както беше едно време трабантчето), но в града са мъже :) :).
Имам чувството, че всички, които карат Голф са или от една майка или поне от един баща правени :).
Движението и поведението им по пътищата е почти съвсем еднакво, като че ли са го наследили от някой роднина.
Може да споделите дали вашите виждания и наблюдения съвпадат с моите в коментарите си.
Поздрави


2 коментара:

dido каза...

Баси комплексара си.

Nikolay Deyanov каза...

ХАХАхаХаХ ДИДО Я СЕ ОСАЗНАИ БЕ МОМЧЕ
АЗ СЪМ СИГУРЕН ЧЕ ТИ СИ ЕДИН ОТ ТЪИ НАРЕЧЕНИТЕ ГОЛФАДЖИИ :D ВИЖТЕ ТЕМАТА http://www.lambov.com/2008/11/blog-post_15.html ВИЖТЕ МУ САМО КОМЕНТАРА НА ТЕМАТА в по горния линк "dido каза...

Хайде да не се обиждаме на голфаджий и останилите. "
ТОЯ АКО НЕ Е ТИПИЧНИЯ ГОЛФАДЖИЯ ТЕ ПА НА ! :D ПИЧ ПОЗДРАВЛЕНИЯ ЗА ПУБЛИКАЦИЯТА !!!