Реклама

неделя, 25 октомври 2009 г.

Кои са най-отегчителните телевизионни предавания ?

Кои са най-отегчителните телевизионни предавания ?

Напоследък не мога да се задържа пред телевизора. То какво и да ме задържи ?
"Перла" ли, "Денсинг Старс" ли, "Вип Денс" ли, "Господари на ефира" ли, които вече дават само реклами и танцьорките си а през останалото време водещите си се бъзикат тъпичко по между си (от замисъла на предаването остава едва ли не 5 минути съществено съдържание) а и клипчета от нета ни пускат (много оригинално :) ). Най-гледаното време по телевизиите е заето от най-безсмислените предавания. Не ги и гледам, но ми се иска и аз да седна пред телевизора вечер и просто да разпусна с нещо интересно и забавно. В момента предаванията в моите виждания са "натоварващи" а не "разпускащи", просто губене на време ако имате такова. Но уви, не съм се задържал пред ТВ-то от почти една година. Та така. Рзочарован съм тотално от българските телевизии. Няма да продължавам с разсъжденията си а ще оставя това на вас. Кои телевизионни предавания ви отегчават ? Може да оставите и вашия коментар тук ...

Гласувай за статията ТУК