Реклама

петък, 7 март 2008 г.

8 март - осми март, ден на жената, честит осми март, картички за осми март, подаръци

Наближи и 8 март и реших да публикувам няколко линка и за този празник, защото не вярвам да има човек, който да не честити или да направи подарък на своята любима, майка, добра позната или колежка :).
Ето ги и тях:

Пожелания за 8 март :
Картичка за 8 март
Пожелания за осми март ( 8 март )
Пожелание за осми март
8 март е твоя ден
Денят на мама
Честит празник мамо
Пожелание за деня на майката
Честит осми март ( 8 март )
Пожелания за 8-ми март (Осми март)
Честит Осми Март! - Tsvety's blog
Пожелания за 8 март


Картички за осми март ( 8март ):
8 Март - Честит Осми Март! - картички с цветя
АБВ - Картички - 8 март
Цветя,Лалета,Рози,Роза,Поздравителни,Поздрави,Pozdravi,Картички ...
Картички от rozali.com - Осми март
Be-Adobe.com » Картичка по случай осми март
картички и писма Подари Ми!
Роза за 8 март
Картички от категория 8-ми март
Картинки - цветя

Статии за Осми март:
MARIANNA7: Жените и Осми март
Честит Осми Март
На осми март ...
8-ми март - най-големият празник на жената
осми март. мамо. « true thoughts
Жената и нейният празник
За мама
За празника на мама

Подаръци за 8 март:
Нестандартни подаръци за 8-ми март от ГИФТ.БГ
Изберете подарък за 8 март - само за мъже
Онлайн магазин Artcrystal
ДЮК - Магазинче за подаръци
Дилема Арт - Магазин за бижута и подаръци
Интернет магазин за любими хора